Missä sinä, siellä Setera

Setera Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Matti Haramo 1.2.2018 alkaen.

Matti Haramo on vaikuttanut ICT alalla pitkään. Hän on toiminut yrittäjänä ja vetäjänä useissa ICT yhtiöissä. Hän perusti ja luotsasi mm. yhden Suomen menestyksekkäimmistä contact center järjestelmätoimittajista OrangeContact:in vahvaan kasvuun ja lopuksi kauppaan Elisalle. Tämän jälkeen hän on toiminut Elisalla useissa johtotehtävissä mm. Elisan uusien liiketoimintojen kehittämisyksikössä. Viimeksi hän on toiminut yrittäjänä ja toimitusjohtajana ICT Startup:ssa.

”Setera Oy ja sen liiketoiminnan kasvattaminen on mielenkiintoinen haaste. Yhtiöllä on hyvä ja vakaa asiakaskunta, jolle pystymme nyt tarjoamaan vaihde-ja operaattoripalveluiden lisäksi myös monikanavaisia asiakaspalveluratkaisuja suoraan pilvestä. Seteran yhteistyökumppanina toimii markkinajohtaja Mitel. Näin yhtiöiden sisäiset 2-5 hengen asiakaspalveluyksiköt kuten myynti, asiakaspalvelu, huolto tms. voidaan käytännössä hoitaa yhtä tehokkaasti tai jopa tehokkaammin kuin isoissa erillisissä asiakaspalvelukeskuksissa vain murto-osalla niiden kustannuksista. Setera Oy hakee vahvaa kasvua ja jalansijaa uusilla asiakaspalveluratkaisuilla niin Suomessa, Pohjolassa kuin Baltiassakin.”

Setera Oy:n perustaja ja entinen toimitusjohtaja Tuomo Kiesvaara keskittyy sisaryhtiö Setera International Oy:n kansainvälisen liiketoiminnan kasvattamiseen. Kiesvaara jatkaa Setera Oy:n hallituksessa.

Asiakaspalvelu
Arkisin klo 8 – 17.00