Missä sinä, siellä Setera

Setera International käynnistää pilvipalvelujen tarjonnan Espanjassa

Lokakuusta 2017 lähtien Setera International Oy:n tytäryhtiö Setera Spain S.L tarjoaa pilvipohjaisia puhelinvaihde- ja kollaboraatiopalveluita sekä operaattoripalveluita espanjalaisille yrityksille.  Setera käyttää pilvipalveluissaan Mitel MiCloud Telepo -ohjelmistoa. Mitel (Nasdaq: MITL) (TSX: MNW) on globaali johtaja reaaliaikaisessa liiketoiminnassa, pilvipalvelu- ja mobiiliviestinnässä. Yhtiö huolehtii päivittäin yli 2 miljardin liiketoimintayhteyden ja 2 miljardin matkapuhelinliittymän toiminnasta.

"Aloitimme Italiasta ja laajenemme nyt Espanjaan. Espanjan markkinat ovat samankaltaiset kuin Italiassa, paitsi noin 1-2 vuotta edellä ISDN PBX -muunnoksessa pilveen", sanoo Setera Internationalin toimitusjohtaja Tuomo Kiesvaara.

"Toiminta-ajatuksenamme on parantaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta. Tavoitettavuus paranee ja paikasta riippuvuus vähenee, kun matkapuhelimet laajenevat toiminnoiltaan yhtäläiseksi pöytäpuhelinten kanssa. Palvelumme laatu on erittäin korkea, Espanjan hyvä verkkoinfrastruktuuri tekee sen mahdolliseksi", Kiesvaara korostaa.

Lisätietoja: Tuomo Kiesvaara, toimitusjohtaja, Setera International Oy, puh. 040 900 2201

Setera International Oy on nopeasti kasvava suomalainen televiestintäoperaattori, joka on erikoistunut kommunikaatioratkaisuihin eurooppalaisille yrityksille. Yritys tarjoaa innovatiivisia pilvipalveluja yhdistettynä operaattoripalveluihin. Seteran palvelutarjonta sisältää kattavan valikoiman yritysviestintäpalveluita ja -tuotteita sekä puhe- ja mobiilipalveluja. Setera tarjoaa helppokäyttöisiä ja kustannustehokkaita viestintäpalveluja, jotka mahdollistavat monikielisen asiakaspalvelun. Seteran asiakkaat ovat tyypillisesti pieniä ja keskisuuria yrityksiä. www.setera.com

Asiakaspalvelu
Arkisin klo 8 – 17.00