Missä sinä, siellä Setera

Monikanavainen asiakaspalvelu haltuun kaikenkokoisille yrityksille sopivalla pilviratkaisulla

Pilvipalveluna tarjottava asiakaspalveluratkaisu yhdistää eri palvelukanavat yhteen näkymään.

Seteran uusi Contact Center+ -ratkaisu tuo monia etuja Seteran vanhoille ja uusille asiakkaille. Mitelin teknologiaan perustuva palvelu on edistyksellinen verrattuna perinteisiin puheen käsittelyyn keskittyviin call centereihin, joissa tavanomaista, viestipohjaista asiakaspalvelua on hoidettu erikseen sähköpostein ja joskus myös tekstiviestein. Uusi ratkaisu tuo sosiaalisen median kanavat ja chat-asiakaspalvelun hallittavaksi samaan näkymään.

”Tämä on myös ensimmäinen Suomen markkinoilla tarjottava contact center -tyyppinen palvelu, joka ei vaadi kiinteitä investointeja ja on siten kaikenkokoisten yritysten saatavilla”, Seteran myyntijohtaja Harri Korhonen kertoo.

Skaalautuva pilvipalvelu mahdollistaa esimerkiksi väliaikaisen kontaktihenkilöiden määrän kasvattamisen vaivattomasti. Pilvipalveluna toimiva ratkaisu on käytettävissä mistä ja milloin tahansa sekä millä vain päätelaitteella.

Asiakkaan tunnistaminen tuottaa tulosta

Tarjotun ratkaisun CRM-integraatioiden avulla asiakas voidaan tunnistaa valmiiksi, eikä palvelua tarvitse aina aloittaa nollilta. Järjestelmän käyttäjät on luokiteltu taitopohjaisesti, jolloin puhelu ohjautuu oikeille asiantuntijoille. Lopputuloksena asiakaspalvelu on tehokkaampaa ja tuottaa suuremmalla todennäköisyydellä toivotun lopputuloksen.

Ratkaisuun liitetyillä kattavilla raportointityökaluilla voidaan seurata asiakaspalvelun työmäärää ja laatua.

”Tätä dataa analysoimalla esimiehet ja johtajat tekevät parempia, faktoihin perustuvia päätöksiä”, Harri Korhonen sanoo.

Setera tarjoaa yrityksille täydet operaattorin palvelut niin lanka- kuin mobiililiittymiin sekä internetyhteyksiin. Kaikki yhteydet, Contact Center + -palvelu sekä muille yrityksen käyttäjille hyvin soveltuva Seteran peruspilvipalvelutuote integroidaan osaksi Seteran operaattorialustaa.

”Tarjoamamme ympäristö on Suomessa ainutlaatuinen”, Korhonen toteaa.

Seteran osaajilla on jo yli 20 vuoden kokemus viestintäratkaisuiden tuottamisesta, ja yrityksellä on hallussaan koko toimintansa arvoketju.

”Kun kaikki langat ovat yksissä käsissä, lopputulos on parempi”, Harri Korhonen kertoo.

Lisätietoja: Harri Korhonen, myyntijohtaja, Setera Oy, , puh. 09 4241 9930

Asiakaspalvelu