Contact Center+

Contact Center+

Pilvipalveluna tarjottava edistyksellinen Contact Center+ -ratkaisu tuo monia etuja. Se yhdistää eri palvelukanavat - kuten sosiaalisen median ja chat-asiakaspalvelun - yhteen helposti hallittavaan näkymään.

Contact Center+

Seteran Contact Center+ -pilvipalvelu on tehokas työkalu kontaktien hallintaan ja laadukkaan asiakaspalvelun tuottamiseen, sekä tuo läpinäkyvyyttä yrityksenne puhepalveluihin. Palvelun helppokäyttöisyys ja skaalautuvuus mahdollistavat käyttöönoton rajatulle asiakaspalvelua tekevälle ryhmälle tai vaikka koko yritykselle.

Pilvipalveluna tarjottava asiakaspalveluratkaisu yhdistää eri palvelukanavat yhteen näkymään.

Seteran uusi Contact Center+ -ratkaisu tuo monia etuja Seteran vanhoille ja uusille asiakkaille. Mitelin teknologiaan pohjautuva palvelu on edistyksellinen verrattuna perinteisiin puheen käsittelyyn keskittyviin Call Centereihin, joissa tavanomaista, viestipohjaista asiakaspalvelua on hoidettu erikseen sähköpostein ja joskus myös tekstiviestein. Uusi ratkaisu tuo sosiaalisen median kanavat ja chat-asiakaspalvelun hallittavaksi samaan näkymään.

Skaalautuva pilvipalvelu mahdollistaa esimerkiksi väliaikaisen kontaktihenkilöiden määrän kasvattamisen vaivattomasti. Pilvipalveluna toimiva ratkaisu on käytettävissä mistä ja milloin tahansa sekä millä vain päätelaitteella.

Asiakkaan tunnistaminen tuottaa tulosta

Tarjotun ratkaisun CRM-integraatioiden avulla asiakas voidaan tunnistaa valmiiksi, eikä palvelua tarvitse aina aloittaa nollilta. Järjestelmän käyttäjät on luokiteltu taitopohjaisesti, jolloin puhelu ohjautuu oikeille asiantuntijoille. Lopputuloksena asiakaspalvelu on tehokkaampaa ja tuottaa suuremmalla todennäköisyydellä toivotun lopputuloksen.

Ratkaisuun liitetyillä kattavilla raportointityökaluilla voidaan seurata asiakaspalvelun työmäärää ja laatua.

Setera tarjoaa yrityksille täydet operaattorin palvelut niin lanka- kuin mobiililiittymiin sekä internetyhteyksiin. Kaikki yhteydet, Contact Center+ -palvelu sekä muille yrityksen käyttäjille hyvin soveltuva Seteran peruspilvipalvelutuote integroidaan osaksi Seteran operaattorialustaa.

Seteran osaajilla on jo yli 20 vuoden kokemus viestintäratkaisuiden tuottamisesta, ja yrityksellä on hallussaan koko toimintansa arvoketju.